jc - ursäkta

ursäkar för dålig bloggning. är så jäkla trött på kvällarna att jag går och lägger mig direkt jag kommer in från stallet. har konstant huvudvärk oxå!
i alla fall igår skrittade jag in till en sandväg och galopperade lite och gjorde samma sak idag. Har pelhamet igår och vanligt träns bett idag. Han har blivit aaaalldeles för lydig och känslig för pelham så gick super bra idag. Red lite öppna i trav, skänkelvikningar, halter mm båda dagarna. Super fin.
Men som sagt är trött som ett as så ska sova! uppdateringen blir nog bättre i helgen och ett inlägg från Sams tid hos mig är oxå på G!
Ska försöka hinna skriva lite imorgon, men direkt jag kommit hem från praktiken ska jag ut i stallet och rida sen duscha och sen skynda iväg för att bli bjuden på middag och hänga med folk på kvällen!
Men vi hörs då vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0