jc - prommis

idag var vi ute på en kort prommis. Han var lite varm fram men skulle tro att det är för att han gått utan skor fram så länge. Han är rätt känslig och väldigt plattfotad (hovad?). Han invigde i alla fall de rosa benlindorna och det var ju gulligt.. imorgon ska vi ut och skritta lite.

1. En bild på favorithästen

2. När & varför jag började rida
Haha jag hade nog inget val. Nä men mamma har alltid hållit på och hade häst då jag var liten. Grannarna hade häst och släkten hade häst. Så det var en självklarhet. Sen tyckte jag naturligvis att det var roligt.
Tjatade om att få börja på ridskola sen jag var jätte liten. Men mamma vägrade fram tills att jag fyllt sju. Är man yngre får man ju bara rida i "ridlekis" och då skrittar man runt, runt med ledare och mamma trodde jag skulle ledsna då. Det var nog smart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0