jc - ni är lika tråkig som vi

Sam vilar som sagt, idag rymde dom så var tvungen sticka från praktiken. Då rök andra framskon oxå. Jappis var överlycklig då jag kom hem och såg ut som om han tänkte "äntligen någon som kommer och säger till Sam att det inte är roligt att vara ute och ränna på byn" & "ta in mig snääääällla?"
men det gick bra i alla fall. De fick stå inne några timmar medan jag byggde om hagen och efter dessa timmar så var deras ben tjooooocka!;/
Dock vart det betydligt bättre nu efter att de gått ute några timmar samt lite kylning. De sover båda med stallbandage ikväll.
Det negativa med denna årstiden (förutom hästar som ser att "gräset är grönare på andra sidan") är leran. det är gräsligt i vår så kallade passage genom skogen ut till lägdorna. Man drunkar typ i lera. Så jag spolar benen på mina hästar varje kväll, gör ni det oxå? Eller har ni turen att ha så pass bra hagar så det inte blir speciellt leriga?
och som rubriken säger - ni är lika tråkig som vi. jag veeeeeeeeeet att folk läser, när man uppdaterat stiger genast allt. men hur kul är det, framför allt då jag inte har några pass eller liknande att skriva om. Jag gör gärna någon form av åskikts-inlägg eller liknande men då måste jag få veta samt få lite respons för det jag gör. eller?
aja. nu är det dags för att sova, upp 5 imorgon. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0