jc - länk

Detta: http://ponnysanning.blogspot.com/2011/09/ah-vad-snygg.html var ju inte helt fel! Det var Mye som länkade det till mig :)
Nu har jag i alla fall varit ute och skrittat Sam i en halvtimme ungefär. Super fin! Mycket skänkelvikning och öppna. Halter och tempoväxlingar i skritten. Han var lugn och fin dom första 10 minuterna, sen kändes det som om han tänkte " just tusan! jag har ju vilat i nästan en vecka så jag är ju suuuuper pigg." haha så då blev han taggad och lite för ambitös då han inte ens hinner ha koll på sina egna ben. men kul att han vill! :)

5. Favoritbilder jag tagit
jag tar en på poccis, en på jappis & en på sam.
tyvärr är jag värdelös på detta med att ta kort, så föredrar egentligen de som andra tagit.
men dessa gillar jag, inga super kort men antingen är det då de tagits eller bara känslan
i dem som jag gillar.
pocahontasjappeloupsam

uppdateringen på topp så nu hoppas jag på lite kommentarer!

Kommentarer
Postat av: amanda-norrlandsryttare

jättefina bilder :)

2011-09-19 @ 17:51:55
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0