jc - fortfarande fin

hej. har ganska nykommit in från stallet och Sam var fortfarande fin i benen - skönt!
skulle tro att det har att göra med att det har blivit väldigt hårt på vägarna här hemma kanske.
trots att jag alltid rider i mitten där det är lite sand så kommer jag i fortsättningen få skritta in till sandvägarna.
det är några kilometer i alla fall men mycket skritt skadar ju inte!
Så nu är det i alla fall bestämt. Vi åker på ett sista meeting på Hippologum 8-9 oktober.
Han kommer gå dessa klasser:
Lördag: Lokal LC/LB avd A hela dagen.
Söndag: Regional LB+5/LA avd B hela dagen.
Anledningen till att han ska gå en LC är för att det inte fanns något annat samt att det är första innetävlingen och han kan bli extra tittig och så. Så förhoppningsvis får vi en lugn och lättsam runda som start och det känns ju schysst!
Är det någon utav er som ska dit för att tävla/titta? :)
här är en bild från KM:et på KDRF 2010 tror jag, någon som tar i liiite för mycket?;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag ska dit och titta och fota:)

2011-09-28 @ 14:01:16
URL: http://mlidgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0