jc - dagens

idag ska jag ut och skritta en sväng med Sam. Han hade ju lite värme och en hel del gallor och sådär igår men tror som sagt det beror på att han varit utan skor ett antal dagar. Bara bra för han att i alla fall få komma ut och skritta lite. Roligare än så har jag nog inte att berätta.


3. Det här behöver jag träna mer på
som alltid så är det de med tålamod. att inte ha för höga förväntingar och faktiskt se saker som ÄR bra och inte bara de som är dåligt. Sits över hinder samt vinkla om händerna! Finns massa mer oxå men ska inte skriva allt tror jag.

4. Det här är jag bra på
att behålla lugnet då det händer något oväntat. blir i stort sätt ALDRIG stressad. varje sig jag är sen till en tävling eller om en häst råkat ut för något - lugn är A & O gällande hästar tror jag.




Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

http://ponnysanning.blogspot.com/2011/09/ah-vad-snygg.html Kolla :D

2011-09-19 @ 16:17:48
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0