jc - dagens

hej! nu har jag nyss kommit in från ett ridpass med Sam. Eller ett skrittpass rättare sagt. Valde faktiskt att ta kandaret idag och det gick super. Skrittade ut i skogen i 30 min ungefär och avslutade i 10 min på lägdan. Han trivs super på kandaret och jag fick en riktigt "wow-känsla" vilket brukar vara svårt att få i skritten. Men han var betydligt piggare idag och taktade en lång bit på vägen hem innan jag lyckats få honom att skärpa sig lite. Men som vanligt är jag bara glad. Travade några meter oxå och han hade sååååå fin trav! han hade verkligen kommit under sig och fått igång bak-kärran under det intensiva skritt passet. Så det var super roligt.
Imorgon planerar jag att trava lite och se hur det känns efter.
i början på året
Kommer upp ett till inlägg sen ikväll som kommer handla om BETT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0