is- värdelös

det går inte alls bra för mig med internet.. men jag jobbar i stallet i helgen så nu har jag plockat med mig datorn för att skriva lite om vad som har hänt på senaste tiden.
alltså.. vi har fortsatt och tränat på som vanligt och faktiskt gjort en del framsteg. nu har vi tränat mycket galopp både över markbommar och hinder. han fattar galoppen jättebra och orkar gallopera på tills jag bryter av.
vi har även börjat hoppa på volt och det går över förväntan, orkar hålla både mot och efter trotts att det är på en volt!
dressyren går också framåt då han har börjat förstå skänklarna betydligt bättre. skänkelvikningarna går riktigt bra nu och även framdelsvändningarna.

igår trampade han av sig en sko när vi släppte dom lösa på ridplanen för att dom skulle få busa av sig, och med "dom" så menar jag aktiven och galliano (amandas ponny). så nu går han barfota tills på fredag då han ska skos om. men vi han knäppa några riktigt fina och galna bilder också som jag hade tänkt visa för er. dock hittade vi inte rätt inställning förän på slutet meeen dom duger iallafall. 

här har ni några av bilderna från igår!





och tillsist favoritbilden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0