is- tråkig måndag

idag är det en udda vecka och det vill säga att aktiven går lektion med ettorna idag så det blir ingen ridning för min del idag. har då inte så mycket att skriva egentligen men jag ska nog gå upp i stallet och gulla lite med honom ändå och kanske han ska få sig en dusch? han är inte mörkbrun längre utan grå av allt damm.

imorgon har jag tänkt rida ett ordentligt dressyrpass iallafall, det blir mycket skänkelvikningar och tempo växlingar. jag strävar efter att han ska söka stödet på yttertygeln som han har lite svårt med. 
men nu har jag verkligen inte något mer att skriva men ska försöka skriva nåt fler inlägg ikväll eller imorgon.

innan jag slutar detta inlägg så har jag en fråga som jag tycker alla kan svara på!
har era hästar börjat sätta vinterpäls?
 
en arkivbild, passande till frågan

Kommentarer
Postat av: EliinH

Jo Gezzina har börjat blivit lite lurvig nu :)

2011-09-26 @ 14:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0