is- taggad

dålig bloggning nu igen pga internet u know.. men nu sitter jag iallafall på skolan och skriver rapport efter praktiken vi hade i våras och gud så jobbigt det är.
hur som helst så har jag redan ridit aktiven idag på skoltid, norran var här och skulle göra repotage om naturbruks och då skulle våran tydligen vara med på bild när vi redbarbacka av någon anledning, pinsamt då det inte går att rida honom barbacka pga att det ända man tänker på är att det gör ont i rumpan.. menmen. blev inte ett krävande pass då vi bara skrittade och travade lite grann på volter.
På lördag ska jag och aktiven fara in till kdrf och hoppträna för jennifers mami, det ser jag fram emot. det blir hans första riktiga hoppträning och första gången han tränas på ett annat ställe än hemma. men det ska nog bli roligt! kanske jennifer är där och knäpper några kort kanske, har hon med kameran så tänker jag tvinga hon till det mohaha.

men nu ska jag gå och fika, ska försöka skriva fler inlägg i veckan bara jag har tillgång till dator så.

detta får avslutas med en "charmig" arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0