is- dressyr

idag blir det ju som sagt dressyr med massa skänkelvikningar och tempo växlingar för att få honom bättre på yttern. funderar på att börja rida med halsförlängaren och och tredelat och ta av halsförlängarn på slutet. det var väldigt längesedan jag red med den nu eftersom jag har ridit med pelham nu när jag har ridit dressyr, så ska se vad han säger om det. 
slutar redan klockan 1 idag eftersom jag har gjort klart allt skolarbete redan (skööönt)!! och ännu skönare är ju att vädret faktiskt är helt okej idag, bortsett från att det blåser ganska mycket dock. men inget regn i sikte iallafall.
nu ska jag ta och agera lite skolarbete också så jag hinner klart detta, skriver eventuellt senare ikväll om jag har tillgång till någon dator.


Kommentarer
Postat av: angelina

Så ofta stegrar jag ju verkligen inte. Nej jag kommer ju antagligen inte stegra medans hon går på behandlingen. '

Jag vet vad jag gör:)! Men jag har iaf hört att det är kotorna som påverkar då man stegrar.

2011-09-27 @ 13:49:17
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0