ep

JA  idag har man altså gått skola till halv 12 sen hängt på stan blivit sminkad och fått frisyrer på hufvudsakken  inför kvällens modevisning!det var alltså Swedbanksom hade Höstmys för kvinnor så nog är det troligt att nån av eera mammor eller mormor farmor var där ;) Jag riktigt roligt är det ju ändå och blev förvånad att jag alldrig som blev nervös, det kändes i magen lite precis innanjag gick in första gången sen så nä helt lugnt. Jag frida , Linda, Clas och ante manekengade då för intersport. så vi gick, inomhusgympa kläder, spring typ ute spring. mys mjukis, och två olika vinter jackor var. sen så var det även en ekonomi föreläsning typ först sen så under kvällen underhöll två från lövångersrevyn också, belinda och emma tror jag, Tok roligt ju.


Här haar ni en bild på min frisyr,har ingen bild på hur deet set ut bakifrån tyvärr där är det väl kanske snyggast men ja lite udda så där inget man sjäkv skulle snöra ihop!



JALLE har Emmaboden ridit idag om allt gick som det skulle har inte hötrt än hur det gick men dom skulle markarbeta iallfall =) beroende på hur hårt han gått idag dom kan ju tagit igenom nått han har svårt med så han får träningsvärk imorgon den sötingen de är ju inte alls så ovanligt, att dom tar igenom sånt alltså och det är ju jätte bra. Men så jag får se hur allert han känns imorgon, - Jag vet jag borde faktisk börja planera vad jag och jalle ska göra när vi rider ut , kommer alltid till stallet tom i huvet o bestämmer vad som känns bäst då fast självklart varieraR jag ju med olika från dag till dag.

Ha en fortsatt bra kväll! nu ska jag se idol som jag missa sen gå i säng =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0