ep

sjuk idag med men mår mycket bättre tror faktiskt inte jag har kvar febern så imorgon blir det skola.
Tror jalle fick vila igår har då inte hört annat från frida men idag kanske jag är pigg nog att rida själv,igår snurra det ju bra i huvet då jag stog upp inge kul.
imorgon ska jag nog kolla upp om jag kan dressyr träna för cissi vi måste ju förbereda oss inför tävlingen kdrf på söndag det blir btw lb:1 la:1 och den här gången ska jag kunna programmen mycket bättre och försöka träna dressyr/programm 2 gånger innan för cissi. så hoppas det blir som jag tränkt!

vet inte riktigt vad mer jag ska skriva men har kansk enån bild..





just ja i somras då jalle o calle fick sin saltsten i sommarhagen,det var så roligt dom stog alltså så här och slicka hur länge som helst .snurra runt lite gick och drack o fortsatte slicka. SÖTINGAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0