jc - suuuuck

hade skrivit en långt inlägg men osmidig som man är råkade jag klicka upp en annan sida..
Men blev ingen ridning idag utan vi körde lite lydnads övningar på lägdan. Sånt som backa, stanna, svänga, följa ja jag tror att ni fattar.
Han var duktig, men blev lite för exalterad då hela sto-hagen hängde sig över tråden och stod som publik så då var det lika bra att gå in haha. Men blev i alla fall 30 min!
Det börjar fasen vara kyligt ute nu, hade inga vantar och mina händer var både lite svullna och knallröda!
Hade fått en kommentar av Moa om att blogga mera, men då får väl NI ta och kommentera om VAD ni vill läsa;) för det blir ju bara typ ett per dag om jag bara ska skriva om passet och vet inte riktigt vad jag ska skriva annars!:)
snart vinter (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0