jc - skritt & telefonsamtal!

hej! ikväll var vi bara ute på en skrittsväng. Han var lite varm vänster bak så jag gissar att han lyckats slå på sig i hagen. För tydligen var han lite vild i morse då pappa släppte (lyx) ut dom:)
Han är ju lite klumpig lilla killen :)
Men kylde lite och masserade in lite kylbalsam och for ut och skrittade i 20-30 min på en mycket glad och nöjd ponny.
Sams första kväll i hemmis.
Något kul hände då jag duschade, telefonen ringde och det var ett skumt nummer så jag svarade lite drygt "halllåååå?" och då var det en från Sundsvall som ringde på Sams annons. Hon var super trevlig och ville veta lite oss, framför allt om Sam såklart. Men hon tackade sen för sig och sa att hon skulle höra av sig.
Tror bestämt jag måste lära mig att presentera mig då okända nummer ringer. För det känns ju inte så trevligt som nu att jag svarar jätte feeeeet dryg haha.
Fast nu fick jag inte samma klump i magen som förra gången. Har lite mer fått in den där känslan att han ska ju faktiskt säljas och jag har vant mig väl med tanken så det känns faktiskt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0