jc - ridhuset

först och främst; kul med lite kommentarer på Jappeloup inlägget! Trevligt med lite respons i alla fall :)
ikväll impuls-åkte jag in med Sam till ridhuset. Mest för att glida omkring haha.
Lektionerna var ju inställda så passade på. Så dåliga vägar hemma och han börjar ha så mycket energi så bara låta honom rulla lite hade jag tänkt.
Amanda och Angelina var oxå där och hoppade lite med sin ponnyer, vilket Sam tyckte va lite orättvist.. Men han skötte sig, triggade upp sig lite i skallen men annars så. Travade/galopperade mest runt på en volt och gjorde inte mycket mer än så. Red barbacka och utan skor oxå=bästa kombinationen :)
Sen tog jag två skutt på ett mini räcke på typ 40cm haha eller så, och efter det blev han heeelt avslappnad så det var nog bra :)
Avslutade med att gå med honom, utan att hålla och kolla så att han forfarande håller fokus på mig trots en massa liv och rörelse och det var inga problem! Duktig.
Olivia var oxå där och tog lite kort, så jag hoppas på att få dom så det blir lite nytt här någon gång :)
haha old-times "hoppa 5 meter FÖRE hinder" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0