jc - prommis med bägge

hej! just kommit in, kände att jag behövde röra lite på mig efter att ha åkt bil typ hela dagen.
Så tog in hästarna och borsta och pysslade lite innan jag klädde dem i reflexer och tog en kort prommis genom byn med dom båda. Jappis växte 1 dm av att få vara ute och se sig lite omkring, han uppskattar det lika mycket varje gång och det är så roligt att se. Han lever länge på det.
Dom är mysiga att gå med bägge två, vardera på varsin sida och det är så nöjda i varandras sällskap.
Vi möter bilar och dom bara traskar på, tack och lov för att jag har trafiksäkra hästar, hade aldrig klarat det annars :)
Så nu är de nöjda och jag har släckt för kvällen. Vägen verkar vara betydligt bättre nu efter lite plusgrader och regn så imorgon ska vi ut och jogga lite hade jag tänkt.
så häääär mycket gillar dom varann ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0