jc - PIGGARE

hej. har varit ute och ridit nu. Sam var pigg. Extremt pigg.
Dum som vanligt tog jag hackamoret, och han vara bara uppe i varv skulle springa,springa och springa.
Men vi överlevde och han fick springa haha.
Imorgon blir det lite samma sak, fast då tar jag pelhamet istället för att ha något att säga till om..
På onsdag ska vi rida för tränare:D Någon ny som heter Eva Holmgren och kommer ifrån piteå. Ska bli spännande.
Kommer ju nu under vintern satsa mer på dressyrträning än hoppningen. För den känner jag inget behov av att nöta med, så kommer inte blir mycket hoppning överhuvudtaget i vinter. Såklart lite gymnastik och lydnads hoppning men inte så mycket på högre höjder hade jag tänkt.
Så han får helt enkelt ett hoppuppehåll :)

Kommentarer
Postat av: amanda-norrlandsryttare

sv: Okej, ja minns inte riktigt hur han såg ut, var det värre än Pikkan?

Jo, hoppas verkligen Pikkan blir bättre också:)

Du gjorde inget speciellt? Utan han bara växte till sig själv eller?

2011-10-30 @ 18:13:52
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0