jc - nytt

hej! igår blev ingen uppdatering då jag inte hann. Sista dagen på praktiken igår, lite sorgligt faktiskt då jag trivdes som fisken i vattnet där!
Sam vilade och jag kastade i mig mat då jag kom hem, sprang ut och mockade, sprang igenom duschen och for sedan ut. Kom hem för kanske 1-2 timmar sen och såg att det LÅG SNÖ på backen här hemma.
Dags att byta till vinterskor strax???
Har planerat att fara ut i skogen en sväng idag. Får se lite hur det ser ut på backen senare. Vill inte riskera några halkningar. Men någonting ska vi nog kunna hitta på:)
Annars kanske jag åker in en sväng till ridhuset och rider lite där istället.
snart ser det nog ut såhär igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0