jc - love you the way you are

hej. har inte blivit mycket uppdatering nu. är less på de andra två som inte vill uppdatera nååå... det är väl de som är grejen att vara tre, det blir aldrig super dålig uppdatering??????????
känns bara som om jag är tvungen nu..
meen. hur som helst, lite nyheter är det i alla fall.
igår red jag lite på lägdan, mycket skritt och lite fattningar och sådär.
mamma ska ringa alba imorgon och se om han kan kolla och kika på sam. har har lite konstiga ben, och jag tänker inte åka till umeå om jag inte är säker på att allt är bra. Men han känns jätte fräsch, är super trevlig att rida och han är super arbetsvillig. Men alba är duktig, så säger han att det är bra känns det bättre. Får se om det blir Umeå alltså. Skulle kännas tråkigt att missa årets sista tävling IGEN. Förra året missade jag oxå sista i Umeå pga att det var "någon" som släppt ihop mina med en ny utan att jag sagt OK så självklart blev det rymning och överansträningar..
Har som sagt inget vidare sug att uppdatera eftersom det är väldigt mycket nu. Har panik inför vintern eftersom jag inte kan komma på någon bra lösning och Sam vill inte gå själv...

Kommentarer
Postat av: jenny granström

vaddå någon släppte ihop dem? vem släppte ihop dem?:)

2011-10-03 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0