jc - helu

hej. nu ska vi se om jag tar mig tillbaka efter helgens frånvaro.
Den har innehållit lite häst så därför har jag låtit bloggen vila från min sida.
Idag var jag ute med Sam i skogen och bara rullade i galopp, han var super fin. Hade sin underbara "storhäst"- galopp. Så det var super trevligt. Hade pelhamet, enda gånger jag kan använda det nu är då jag ska just ut och enbart galoppera. Han lägger sig super trevligt i handen och blir lång och låg. Samt super fokuserad på vad vi ska göra.
Så det var kul :)
Nu är det såhär - jag funderar på att starta mig en egen blogg. Det här med att vara tre stycken på en blogg tyckte jag var en kul idé till en början. Men inte längre då jag känner att jag uppdaterar mest. Ida försöker ju ibland och när det väl kommer inlägg så är det ju ett antal. Emma visar sig nästan aldrig.
Så min fråga, någon snäll söt människa som vill göra en fin design till mig?
Och Ida&Emma sorry för att jag inte sagt något till er utan ni kommer få reda på det via detta inlägg men ni förstår nog!

Kommentarer
Postat av: Tove Söderström

Svar: Anmälde mig men när mamma skulle boka boende idag så sa de att man måste rida för en klubb i Norrbotten annars får man inte vara med typ...

2011-10-17 @ 16:51:00
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/
Postat av: Tove Söderström

Svar: Håller med... Det var tydligen jättemånga som anmält sig och som var jättesugna på att vara med, men nej... Tydligen inte...

2011-10-17 @ 17:03:08
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0