jc - grymt avslut

hej. nu är jag hemma efter helgens tävlingar! Det har gått super. Skriver kort nu bara resultaten och berätta mer imorgon men har varit grymt i alla fall!
Lördag
LC 0/0 fel, första utanför placering
LB 0/4 fel
Söndag (avd B hela dagen)
LB+5 0 fel &rosett!
LA 4 fel - meeeeen(!!!) om han gått som avd A hade vi kommit 3:a. Endast en felfri av c-ponnyerna.
pigg&glad i lördags..

FÖRRESTEN! Glömde för första gången i mitt liv av packa en grej till tävlingen. En väääääldigt viktigt grej kan jag ju säga. Svårt att hoppa utan haha. GISSA VAD?
Och nu hoppas jag på någon kommentar i alla fall, inte ett enda lycka till och det är så pass som läser.. Annars lägger jag nog av !
Ni får veta mer imorgon gonatt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

träns?=)

2011-10-10 @ 15:51:31
Postat av: Moa

träns? benskydd? ( kanske inte så svårt att hoppa utan men:] ) hjälm? ridskor?

2011-10-10 @ 19:03:25
URL: http://mlidgren.blogg.se/
Postat av: Sussi

Sadelgjord?

2011-10-10 @ 19:20:02
URL: http://zootis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0