jc - förberedningsdags

hej! nu har jag kommit hem för en liten stund sen och hunnit försöka äta lite nudlar (blä...)
ska strax ut och börja med att fixa stallet, städa lite så det är trevligt att både vara där och komma hem på söndag.
sen blir det in med hästarna och ut och rida Sam i skogen. blir som vanligt ett lugnt pass utan några större krav som vanligt före tävling.
Sen ut med dom igen och börja packa, smörja och fixa det mesta inför imorgon! Senare ikväll ska jag även in med Sam till ridhuset så han får sig en ordentlig dusch för det behövs. Manen hans ska ryckas oxå men det gör jag nog efter att jag har ridit.
från luleå i början av året
Så det är en hel del som ska fixas och donas med, gör ni saker dagen innan eller brukar ni fixa det mesta på morgonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0