jc - dagens pass

hej.
idag blev det ut en sväng i skogen med Sam, barbacka &hacket:)
Han hade ingen värme bak idag så han hade förmodligen bara varit lite klantig och slagit på sig lite haha.
Så vi var ute 40 minuter ungefär, mycket skritt samt lite trav och några galopper. Känns att ponnyn vilat några dagar/tagit det lugnt.
Tackar att jag ridit så mycket barbacka och faktiskt har ganska god balans (faktiskt nästan bättre än med sadel tror jag haha) eftersom han alltid spänner sig en del och ser spöken när mörkret börjar komma.
Men det kommer bli bättre inom sin tid!
Imorgon ska han få vila, jag ska ut och eftersom jag inte är hemma förän halv 5-5 så hinner jag inte rida. Ska upp 5 imorgon för att hinna stallet på morgonen och då räcker det ju bara med att gå ut i hagen och pussa lite på dem båda imorgon då jag kommer hem.
Vilket innebär dålig uppdatering från min sida (från de andras med.... som vanligt?)
men ska försöka hinna slänga in ett inlägg i alla fall.
Finns det något speciellt ni vill läsa om? Något speciellt ni vill se?
Annars  är det svårt att skriva något dagar som imorgon, då jag inte rider eller så.
älskar denna bild.

Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson! <3

Så sjuuuukt härlig bild!!! <3



Sam är så sjukt fin!!! ;D ;D

2011-10-15 @ 20:34:12
URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0