jc - 30& dagens

30. Mitt mål med ridning
Jag har inget mål att blir bäst, tänker inte att "jag ska bli en riktigt världsryttare" eller liknande för jag vet att det är orimliga mål.
Jag vill HA KUL, utvecklas och förhoppningsvis hoppa stora klasser. För det är hoppningen jag vill göra.
Men som sagt, först och främst så vill jag utveckla mig själv, bli bättre på att rida och även förstärka den teoretiska delen.
Dagens godaste: Snuse
Dagens telefonsamtal: Inget alls, gårdagens var däremot roligt!
Dagens känsla: sliten
Dagens saknad: gamla tiders
Dagens dummaste: att det är snö på backen och jag har inga vinterdäck:(
Dagens cravings:
Dagens snyggaste: Sampi
Dagens jobbiga: De där med vinterdäcken..
Dagens favorit: Finaste hästarna
Dagens inköp: Inget idag, än i alla fall.
Dagens roligaste: Nya telefonen, en Xperia mini pro
Dagens humör: neutralt..
Dagens skada: ingen direkt.
Dagens väder: kyligt och lite snö känsla.
Dagens låt: ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0