is- längtar

måste bara inleda detta inlägg med att ni läsare är väldigt tråkiga/fega, är det så farligt att skriva kommentarer? eller är ni bara tråkiga och inte orkar kommentera? bättring från eran del nu va!

iallafall så är jag rätt less på skolan för dagen.. ingen koll på vilka grupper man är i så jag och amanda har sprungit fram och tillbaka mellan alla salar för att få veta vars man ska vara. nu äntligen har vi fått veta att resten av dagen ska vi ha datakunskap..
när skolan är slut så blir det byta om och he sig ut i stallet, ska prova ett nytt bett på aktiven idag, pessoa med delta på första och andra ringen fick jag som tips. i hoppningen funkar han inte alls på pelham för det blir för starkt, han behöver ha ett stöd i tyglarna mot för att ens hoppa. har hoppat honom på vanligt 3delat men det funkar inte4 längre då han har blivit så pigg i galoppen nu när han vet precis vad galopp innebär, så ska börja med att prova pessoa och om det inte funkar så får jag söka vidare efter något annat tänkbart.
dagens träningspass vet jag inte vad det blir, kanske blir longering får se. Blir nog att prova alla nya reflexer jag har köpt och prova ett schabrak och luva som jag eventuellt ska köpa av amanda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0