is- finaste

idag vart det att jogga slingan 2 varv med aktiven, efter det så stod våra hinder kvar på ridplan sen vi hoppade. så det blev att vi hoppade ett räcke i galopp i båda varven och gud så fin han var, aldrig hoppat så klockrent i galopp någon gång förut, perfekt avstånd och hoppade upp sig jätte bra, jag blir så stolt över min lilla bebis aktiven!
ímorgon blir det nog dressyr och en ordentlig dusch efter det, han är ju som sagt mer grå än mörkbrun som han borde vara. funderar även på att raka honom snart, fast vet inte om jag ska.. håller på att fundera på det där fortfarande.

ÄR DET INGEN SOM VÅGAR GISSA PÅ MIN AWESOME NYHET?
gissar ni inte så får ni faktiskt inte veta mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0