ep

Idag har jag vart i stallet så tänkte jag måste stänga på datorn och skriva nått litet iallafall!
Har vart på skolan mån-tis-ons men bara 2 till tre timmar.. sen har mitt huvud tagit död på mig och jag har inte haft nån ork alls när jag kommit hem bara grina haha typ.. nä int ens det jag har sovit fram till middagen och vissa dagar fått middag på sängen för jag inte fått mig upp och andra släpat mig till köket oftast är jag ju lite piggare då då jag har vilat så länge men det är sjukt hur fort det tar på huvudet,bara man ansträngt huvudet en stund eller vart i starkt ljus(eller normalt)jag vet inte,skolans lampor är då riktigt jobbiga,solglasögon på! det hjälper faktiskt  lite, jag får inte ens gjort nånting då jag är där,känns inte bra man hamnar ju efter så mycket "/
Hade aldrig trott kvällen jag föll av att hjärnskakningen skulle bli så kraftig eller alltså jobbbbbi. A nä jag är jätte less på att må så hära nu  det tråkiga är ju att huvudvärken och väldigt dåligt med ork oso kan hålla i sig länge..
var och fixade till nacken i onsdags hos rolf det var nå koter som hade farit som oftast far när man slår huvudet så.hatar det! ska dit på måndag igen för att se så dom inte hoppat tillbaka i fel läge även lite andra fel i ryggen fick han fixa som i vanliga fall brukar ligga fel då jag är där :(

I stallet hanns det inte så värst mycket bara lite stallprat emmaB och sandraS var där, och sen så efter jag hade mockat gjort mat oså såhann jag inte till det mäst efterlängtade myspys med jalleskrutt men jag har det sparat till imorgon istället är även väldigt sugen på att prova rida.. vet inte om det är jätte smart Jalle är nämligen dunder pigg och skulle nog fantisera ihop många hemskheter.. har ju som sagt ingen ork men en stund kanske och inte i skogen utan typ på gården ;) ja jag är väldigt ridsugen vart och hur mycket min kropp än orkar men det återstår att se tilll imorgon.

Längtar iallafall jätte mycket till stallet även fast jag nyligen kom hem.
nä nu ska jag ladda ner chihuahuan från beverly hills! såg tvåan på tv i¨går tyckte den var jätte bra! Ni andra får väl tycka vad ni vill om det, hörs kanske imorgon, om jag inte bara sover efter att vart i stallet,det låter kanske slött men min kroppp är så pass påverkad av allt med hjärnskakningskiten så ja nä men vi hörs snart iallafalll! ska prova skriva påminnelse om det att starta datorn mm. på mobilen ;)



Fina jeltsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0