jc - 1 noveeeember

hej! kvällen har spenderats i stallet.
När jag tagit in hästarna satt jag mig och smörjde sadel, träns och stövlar inför morgondagen. Det är otroligt viktigt för mig att utrustningen ser fräsch ut vid träning. (rent allmänt oxå)
Sen tog jag itu med Sam vildväxta man. Gick rätt fort att rycka honom, tog bara ca 40-50 minuter bara för att han är så snäll och tycker det är super skönt. Så nu ser han ut som en Sam igen :)
Brukar ni rycka eller klippa era hästar?
Men klockan hann bli halv 9 när jag fixat klart med allt, så då kändes det lite sent att börja göra klart honom för en ridtur. Slängde istället på reflexer på dem båda och tog en prommis på 20 minuter i byn istället. Uppskattat.
Imorgon blir det upp tidigt, vid kvart över 7 för att sen åka iväg till stan för att hämta Charlie och Kita som jag ska ha över dagen. När jag kommer hem ska jag mocka och leka lite med doggarna och sen in med hästarna och göra klart Sam.
Hade tänkt vara på KDRF vid halv 11 ungefär, så jag hinner tjuvkika lite och se hur Eva verkar, spännande är det.
Har ridtid klockan 12 så blir ganska lagom känner jag.
Charlie  & Kita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0