is: vila

Steg upp klockan 5 imorse och for till stan för att vänta på mamma som skulle skjutsa mig till kåge så jag kunde fara till tandläkaren. Det var inte så trevligt, jag var tvungen att hosta hela tiden när han fixade på med tänderna.. (jag är väldigt förkyld.) Har haft ont i huvudet hela dagen och sen är jag snuvig och har hostat i 6 veckor nu. Börjar bli liiite less på det!!
Iallafall så blir det vila för aktiven idag eftersom jag inte alls är pigg, funderade på att löshoppa honom idag men med tanke på att det gick så bra då jag hoppade igår så får han vila idag och bara stå och tugga gräs!
Som jag nyss nämde så hoppade jag igår och han var laddad som aldrig förr. Helt ärligt så har han inte vart så pigg någon gång tidigare då jag har hoppat. Hoppade bara ett räcke på 70 på en långsida och hade lite travbommar på andra långsidan. Riktigt duktig var han, + att han höll galoppen halva långsidan efter hindret också. Och som pricken övver iet så hann han med några bocksprång också. Som sagt riktigt laddad!!


bjuder på första galoppbilden som tagits på aktiven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0