is: 29.5

Tokvarmt idag.. Har försökt måla huset men de är alldeles för varmt! 29.5 grader i skuggan..
Det bli att rida sent ikväll pga värmen, dom orkar ju inte arbeta i den här värmen. Blir iallafall ett lugnt derssyr/markarbets pass idag. Sen blir det en rejäl dusch för både honom och mig!
Förresten, igår innan jag gick och la mig så var det en ungräv som var och lekte med hästarna i hagen. Hur gullig som helst! Han sprang bredvid hästarna och hoppade runt som en tok. Kan kanske lägga in bilder på den senare.
Nu ska jag ut med hundarna skriver igen efter jag har ridit!


                                                                 

 < Min hund Seppy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0