ep

Tisdag idag bara halva vecka kvar med jobb alltså,den här dagen har gått segt jobbar ju i fabrik hela dagarna men antar det har vart varmt idag också!tackar morfar för att han köpte en ny flugspray åt jalle idag det behövdes! Igår fixade pappa en ny salt sten åt jalle och Kalle i sommarhagen den vart omtyckt men undrar om man kan bli annat av dom där sötnosarna! Gnuggar svidande ögon pga all gräs allergi men nu ska jag ut och rida älsklingsjalle.vet faktiskt i te riktigt vad jag håller på med nu men hoppas jag gör ett inlägg från mobilen mEn de blev så knasigt fattar inte :s förhoppningsvis tvingar jag mig själv att slå på datorn då jag är tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0