ep- onsdag-hoppträning!

direkt efter jobbet blev det att packa alla grejer jeltsin behöver dom närmaste dagarna,åkte till bergsbyn och Idag var det hoppning inför tävlingen i helgen det gick jätte bra trots värmen tog det ju självklrt mycket lugnare o hoppade inte så mycket även om jalle inte är den sorten som bryr sig så mycket av att bli riden i värmen han har faktiskt varit väldigtväldigt positiv till allt senaste veckan ovanligt mycke positiv alltså glad är han ju som nästan alltid! Vi värmde upp iallafall hoppade en bana på fem hinder ca 3 gånger det gick kanon efter att jag fått lite tryck i honom så  jag kunde rida ihop honom bättre.som sagt blir det 30+ en tävlings helg så kan det vara att ha provat på att ha tränat i det också så man  vet hur det känns och om hästen påvärkas och så kan ju vara bra att veta
självklart rider man ändå lugnare och kanske tävlar en klass mindre.

Hämtades upp av bror Och Clas och ante men som körde egen bil drog till max där jocke bjöd mig på mat <3
skulle till boviken och spela volleyboll men vi vände då det var massa som spela redan dom ville tillbaka till stan ist jag kände mig inte så fräsch så fick skjuts hem till duschen och nu sängen!

på fredag åker jag och jeltsin till luleåå! tävling på norrskenet. ponny är inte förän lördag em. men ska åka dit med ,Marre och cissi och marre tävlar häst fredag em och lördag morgon det kommer verkligen bli en toppen helg hoppas på bra resultat LÖRDAG startar jag o jalle lc/90 Lb/100m(debut) och söndag har jag anmält mig till 85 men ev.klassbyte till Lb beroende påå hur det går på lördan :D
Kommer umgås med roligt folk iallafall det blir jag marre cissi emmaB fridaBr agnesW och vi ska på i ett hus nånstans i luleåC =)

Jalles schema för resten av veckan..
Onsdag hoppträna för maria wikström (marre)
Torsdag DressyrtTräna för cecilia eldborn
fredag kommer jag att rida lugnt typ bara skritta o lite trav efter att vi kommit till tävlingsplatsen.
Lördag tävla
söndag tävla

blir mycket fix imorgon efter dressyr passet inför helgen så vi får se om jag hinner skriva imorgon men nu ska jag sova
 
Jag och Tina midsommar-10 kom på jag kan skriva lite om vad tina är för 
nån men det får blir en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0