emma & jeltsin

Hej jag heter Emma Persson är 16 år och bor i kåge,jag har en ponny som heter Jeltsin kallas jalle.
Jag har haft han sen den 13 maj 2010.Vi trivs super bra tillsammans.Vet inte riktigt vad jag ska skriva det kommer väl mer eftersom men jag ÄLSKAR  iallafall min Jeltsin!Jeltsin är utbildad och tävlad LA/LA.född 93.
Vi Tävlar och tränar både dressyr och hoppning,Och våra mål för iår är att starta Lb hoppning och LA dressyr.
Vi tävlar i dressyr laget för SRK och vi kom tvåa Iår,Hoppas på revanch nästa år!

Tove söderström,Amanda sarik och jag och jalle. ^

kan leta rätt på lite olika bilder att bjuda på..


det ska nog vara första gången vi hopptränar tillsammans! ^



Våran första dressyr tävling LB minns jag var så nöjd som man kan bli,vi kom tvåa!^


ja nu har  jag bara letat åt gammla bilder men jag lägger kanske ut en bilbomb imorgon om den senaste tiden
och skriver om helgens roligheter! måste sova nu börjar jobba 6 imorgon wiiho en timmes sovmorgon även om det fortfarande känns tidigt men steg upp fyra i morse började jobba fem!
Sovgott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0