jc - FREDAG!

ääääntligen fredag och efter en liten frånvaro här visar jag mig bara lite kort i detta inlägg. kort vad jag gjort med sam i veckan:
måndag: ut och skrittade på asfalt, som vi alltid gör /alternativt ut och jogga, efter tävling. skritt blev det nu eftersom det varit ett meeting och tar troligen lite mer på krafterna. dock var han inte det minsta trött verkade det som, pigg och fräsch kändes han!
tisdag&onsdag: vila båda dessa dagar, trots att han inte kändes speciellt trött i kroppen var han nog lite trött i huvudet så det är förtjänade han absolut.
torsdag: ut i skogen med pelhamet och skrittade travade och galopperade, lite lugnt sådär. inga större krav utom att han inte skulle springa så fort, vilket var svårt efter två dagars vila:)
fredag: idag blir det vila igen, skadar knappast.
annars då? ikväll blir det lite fest med klassen och sådär, ska bli roligt. imorgon är jag troligen fyllechaffis och på dagen kaaaanske jag ska ner till ridhuset och rida dressyr. kan verkligen behövas!
vår första och enda dressyrtävling där jag till och med utgick för att de var så gräsligt :)
nästa tävling är även planerad, en lokal/regional i vännäs den sista helgen i juli alltså nästa helg. LB/LA står som klasser och jag tror att både jag och Sam taggar! han är i sitt esse just nu.
men nu ska jag åka, ha en trevlig kväll för det ska minsann jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0