jc - dagen före tävling

hej! just nu sitter jag hos min granne som jag är hundvakt hos till imorgon, grymt skönt att "bo själv".

hur som helst först och främst svar till Ellen som undrade om Jappeloup är den hästen som stod på ridskolan:
Ja det är det, min mamma som jobbar där var helt frälst i denna häst så när det visade sig att han fått en gaffelbandsskada och inte kunde gå kvar så köpte vi honom. jag tog över honom för några år sedan. :)
blir en arkiv bild eftersom jag inte är hemma!
imorgon är det tävlingsdags igen! vi åker till vindeln och hoppar regional LB/LA. är super taggad eftersom han känts så grymt fin hela veckan och hoppas det håller i sig.
tyvärr har jag lyckats göra något med handen, så går med bandage och sådär. förmodligen är det någon stukning/vrickning från jobbet men det är bara att bita ihop! ikväll ska vi ut och bara jogga lite, se så att de gå rida överhuvudtaget med handen. skulle egentligen åka och duscha honom oxå, men känner att jag ska nog anstränga den så lite som möjligt!
annars är det packning och smörjning som gäller ikväll, och imorgon åker vid någon gång vid 8-halv 9 tror jag. ewe ska även hänga med så det blir kul;D
förmodligen ingen mer uppdatering idag, kanske ett kortinlägg ikväll efter ridpasset - om inte annars hörs vi imorgon.



Kommentarer
Postat av: Linn

Guu, vilken sötnos! Kolla gärna på min fotointresserade blogg! :)

2011-08-05 @ 19:22:54
URL: http://kindoflinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0