is- snart

Som sagt så hade ju aktiven vilodag igår och idag är det ett lugnt dressyrpass som gäller, träna lite på skänkelvikningar, lite öppna och serpentiner för att få han ordentligt lösgjord. När jag är klar med det så blir det att skritta våran lilla runda också. Men innan jag ens kan tänka på att rida så har jag nog ungefär en timmes borstning innan all lera är borta.. Det har regnat här idag och självklart så ska han rulla sig som aldrig förr. Men men de är bara borsta och se glad ut hehe men efter jag har ridit klart så blir det duschen för honom!
Förresten så kommer jennifer hit med sin häst och sin lilla ponny imorn. Det ska bli kuligt att få lite sällskap på ridplanen. Det kanske blir lite nya kort då också! Nu ska jag byta om och börja dra mig ut till min skitiga häst.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0