is- så tokigt de kan bli

Idag blev det ett lite sent inlägg meeeen iaf så tyckte jag att aktiven skulle få springa av sig litegrann så det blev travintervall på vallsvägen. Där är det fina långa backar att träna i. Vi han över första backen och sedan vart det pallnit för just i samma ögonblick sprang en älgtjur över vägen. Han var max 5 meter ifrån att krocka med oss. Både jag aktiven och älgen vart helt paff. Och inte nog med det så stod det en älgko med kalv på andra sidan vägen också. Lite sjukt var det ändå. Så det blev bara 2 intervaller för honom. Han vart så uppjagad så jag valde att ta en lång skrittur hem efter de. Han var på helspänn hela vägen hem. Typ berädd på att något skulle hoppa upp på vägen. Bara av att det flög förbi en fågel så hoppade han till. Men när vi väl var hemma så var han lugn igen. 
För övrigt så tycker jag att mina vänner är lite dåliga på att skriva för tillfället så i vill ja se förbättring emma och jennifer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0