is: Mustasch

Har glömt säga tack till Tove som gjorde våran header, Tack så mycket för den!
Jag ska ut och rida nu, det blir en sväng efter "travslingan" en väg en bit bort i byn som är helt awesome att rida på, den är helt i packad sand nästan hela vägen! Den har också en lång backe som är bra att skritta uppför, eller ta en samlad galopp, det är jätte bra för ryggen.
Ikväll blir det stadsfesten dock inte så bra artister som lirar ikväll men det blir säkert roligt endå. Jag ser mer fram emot Mustasch, dom är ju faktiskt rätt bra! Aja nog om detta, skriver kanske ett kort inlägg när jag har ridit om jag hinner! 




en bild från förra veckan när vi var ute i skogen, bokstavligen skogen men
det var faktiskt en vag där förut, men bevisligen så är igenväxt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0