is- måndag=markarbete

Idag var det somvanligt markarbete på schemat. Det gick sisdådär, han var rätt loj men det var dock ganska varmt när jag red, sen var det tryckande värme så jag förstår om han tyckte det var jobbigt. Red iallafall över fem kavalettibommar och ett mini hinder. Jennifer och Lobo är ju här nu och tränar med oss. NICE! Lobo har också blivit riktigt duktig när det gäller bommar och hinder. Nu tar han sig över utan större protester. Jennifer fotade även lite på slutet när jag joggade ner honom så ni ska få se en sådan bild. Imorgon blir det ju hoppning och jag planerar att ha 3 studs, en oxer och ett räcke i någon form av bana. Blir kanske lite kort från de också imorgon. Men nu ska jag iallafall se film med jennifer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0