is- målning och dressyr

Som i kaske förstår på rubriken så är dagens träning dressyr. Jag har väntat hela dagen på att det ska bli svalare och nu äntligen går det ju faktiskt rida så efter detta inlägg så ska jag he mig ut i stallet. Jag har bara målat hus hela dagen idag, och blivit brämsbiten nå jävulskt. Men nu är jag bara 3 väggar ifrån 4 000 kr. Har målat 5 väggar nu, inte jättestora då men 5 iallafall. Jag börjar bli ganska less på att måla varje dag men de är ju ända sättet att få pengar på så de är väl bara ta de som de är.
Jag hoppas emma kommer och hälsar på mig och aktiven nu i veckan, jag saknar ju lillemma. Sen ska ju jennifer komma hit nästa helg tror jag hon sa kanske? Hoppas på det iallafall, jag har nästan inte varit med någon på hela sommaren. Har bara målat och tränat aktiven. Det är ju inte helt fel men man börjar ju sakna sina vänner! Det här vart ett svamligt inlägg men what ever!
Men nu är det nog bara att börja dra ssig ut mot stallet så det inte blir så sent. Ha en trevlig kväll!


mobilkvallan förstörde allt men det får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0