is- longering

Igår när jag kom ut i stallet och började göra i ordning aktiven så var klockan ganska mycket eftersom jag vart tvungen att vänta med ridningen pga värmen igår. Så då ändrade jag mig. Det vart ingen backträning, det blev att longera honom med halsförlängare istället. Det var två veckor sedan jag arbetade med honom från marken så det fick bli så. Han skötte sig mycket bättre idag än han gjorde för 2 verckor sedan. Han var riktigt avslappnad och hyfsat mjuk i sidorna, såklart bättre i vänster sidan med de är hans bättre varv. Sist saktade han av och började backa för att han inte orkade. Men igår så gick fram helatiden och slappnade av största delen av passet.
Jag lyckades få ett kort också. Men jag hittar inte igen kameran för tillfället så ni får se det senare när jag har hittat igen den. Det får bli en bild från då emma var här och fotade lite istället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0