is- underbara häst

Hellooo, jag har inte orkat skriva något på bloggen för jag är så sur på min sega dator.. Men nu tar jag kanpen och skriver igen. Under tiden jag inte har bloggat så har aktiven blivit skodd och vi har tränat dressyr och sen har jag longerat honom. Jag har bytt tillbaka till det vanliga 3delade bettet nu också och det går rätt bra att rida på det nu efter jag har ridit med westernbettet.
Dagens träning var iallafall hoppning och vi provade studs för första gången. Han var hur duktig som helst!! Aldrig provat det förut och sen ta det klockrent. Hästen slutar aldrig förvåna mig!
Min brors son tjatade om att få rida helatiden så han fick skritta av honom när jag hade ridit klart. Aktiven är så snäll men honom, typ sänker ner huvudet i hans höjd då han leder honom och så. Sen så går han så snällt och försiktigt när han rider.
Tänkte att ni skulle få ett litet smakprov från dagen. Grymt dålig kvalla men mobilen var det enda som fanns tillgängligt så det får duga!


http://www.youtube.com/watch?v=nLYiV30sxWY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0