is- hoppträning

Idag vart det hoppning, vi tränade på oxrar och det gick riktigt bra! Han bjöd bra mot, hoppade upp sig bra utom två gånger då vi kom för nära så han slog i frambommen och rev, andra gången så kom vi för långt ifrån och petade ner bakbommen men sedan gick det super. Men dock så tar jag på mig ena rivningen eftersom jag inte var riktigt fokuserad.
Emma var och fotade lite så ni ska få det ända hyfsade hoppkortet som blev. Dom vart inte så bra pga att det dammade rätt mycket och sen har jag inte hittat riktigt rätt inställning på kameran än.






Kommentarer
Postat av: amanda

gillar bilden, han börjar ju rent hoppa upp sig:D:D

2011-07-13 @ 12:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0