is- gillar inte rubriker alls

Idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen, eller jag försökte måla huset litegrann men det gick bara dåligt så jag slutade efter typ 10min. Det har vart varmt hela dagen idag så jag for ut med gubben kring 7 halv 8. Skrittade mycket i låg form och travade korta bitar också. Han var hur avslappnad och lugn som helst idag. Oftast så brukar han vara jätte pigg och stark när jag rider ut men idag var han riktigt trevlig!
Imorgon blir det ett dressyrpass får se vad vi ska träna på. Men det blir väl allt grundligt som vanligt. Ska också på trästocks imorn så får se om jag hinner skriva något men ska försöka!


bild från när min brorsson fick rida aktiven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0