ep - stressad

stressar runt och jag vet suger verkligen på att blogga sitter ju aldrig vid datorn men jag gör mittt bästa!
igår longerade jag jalle och han var verkligen jätte fin och som alltid så ler jag upp tilol örona när jag ser jeltsin från backen han rör sig så fins å ja bahh ja LOVE!! nu ska jag till bergsbyn och markarbeta för marre tillsammans med camilla och kanske frida hoppas jag.ordentligt med markarbete är aldrig fel kan ingen häst få för mycket av eller jo men inte i livet tänkte jag nu när inte jag och jalle ska täcla på nån vecka (tyvärr) så¨ska vi inte träna så mycket baner utan lite mer mot markarbete o studs aja men nu måste jag kila!
kanske ikväll jag hinner få bilder av Tove från i torsdags då vi hoppa på srkn men inte säkert ja hinner lägge in dom jobbar imorgon så måste i säng tidigt hehe hej då!!

BÄbis tina ^ älskar min hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0