ep- söndag

jalle har fått någradagars vila i helgen jag har varit så väldarns allargisk sväller upp i halsen å halsmandlarna å rinner ur näsa å ögon nästan omöjligt att hålla händerna borta från ögonen vet inte riktigt varför eller jag är ju allergisk mot gräset men tar mina tablettere och har aldrig tidigare reageraty så här :S +att det vart så varmt å jag har kännt mig sliten efter jobbet.och nu btw verkar jag ska jobba även i veckan får se hur många dagar men måndag imorgon och väckarna ringer 04.05 börjar 5.00 så måste strax sova!

underbar helg iallafall wille har varit här och vi var i boviken på poolparty i fredags mycket trevligt och sen lördag tog vi det ganska lugnt vi var ute cyklade till kajen o åt glass och idag söndag sovde länge får sedan ut med båten till gulldsand tillsammans med mamma o pappa solade o badade riktigt skönt!

Idag tog jag o Jalle ett barbacka markarbetspass blev inte så mycket men lite kavaletti och någrra upphöjda bommar(björkar) som studs bara.flugorna dras verkligen till jeltsins ögon skit jobbigt tycker så synd om honom ena ögat var lite svullet idag å rann pga. flugorna som sitter i det så sköljde ur ögonen med ja kommer inte på vad det heter men sånna där droppar ;) och sen fick han flughuva å ut i hagen hoppas det är bättre imorgon.
                                              
                                                                Längesen nu längtar erfter dej sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0