ep - japp

jajemen jag har ögoninfektion som krydda på all förkylning,feber å huvudvärk jag redan hade+allergin grrrreat eller not!! har varit i burträsk hos mina kusiner ,och lekt o busat hela dagen ja väldigt stordel av dagen iallafall,roligt har det varit men jag som inte är helt frisk kände att jag längtade efter attt sova ibland,nu ikväll har jag o jalle varit en långsväng i skogen o ridit blev till sandvägen o har galoppbusat lite tillsammans med frida och hennes calle,duktiga hästar!
Imorgon är det hoppträningSRK som gäller får se vad det blir för övning vi ska träna för marre tillsammans med fridabr och fridaLi jag o jalle tar gärna igenom lite styrke o lydnads kombinationer o sånt men vi får se det står säkert redan hinder framme osv  roligt blir det iallafall.

Men först ska jag hålla tummarna för mina ridstövlar har ett par mountain horse csrLite (dom grönasulan)
ska till stan imorgon så då blir det bla, kusen o royal.
 
Dessa^   men dom snurrar sig runt vaden åker ner och är bara världens knöl tex när jag hoppat klart en bana eller ridit ett dressyrprogramm så dra upp dom o snurra till dom igen är det sista o första jag gör då jag går in och ut på banan dessutom är det verkligen oskönt har dom även på träningar så då kan jag ju avbryta och fixa till men när man betalar för ett par vad jag anser dyra ridstövlar med bra kvalite och allt sånt så ska man väl få vara nöjd med dom lite dåligt av mig bara att jag inte tagit tag i det tidigare då dom varit så här sen förra sommaren köpte dom april-10 får se hur det går nya skor ska bytas till jalle också har ett par men i felstorlek skos ska han göra på fredag mitt alarm på mobil talade om för mig att idag var det precis 6veckor sen senast så det blir perfekt!

fullt upp har jag då med dop och langosfest i helgen så måste måste måste hitta nån annan dag jag kan vara med ida snarast!!!,ringer hon imorgon miss U <3


Kommentarer
Postat av: olivia

tack! :) Fin header btw :)

2011-07-13 @ 23:43:53
URL: http://heztcheyerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!

2011-07-14 @ 00:22:19
URL: http://peerla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0