ep 2011-07-14

bilder från vår hoppträning förra veckan alla bilder tagna av tove oredigerade och hinner inte se igenom dom så noga haha men kan bjuda på någr aändå!

















var inte våran bästa träning då han var lite loj tog inte tag o gick framtill bettet så hade lixom inget i handen å det blev lite svårt men hoppade väll enligt frida  i slutet hinder mellan 1m-1.10m

Tänkte hinna hinna slänga in bilder från hopp träningen igår och skriva om dressyr träninngen idag men nu vart klockan så himla mycket har fått ut mitt dagens inlägg iallafall :D

kan bara säga att jag har världens dinaste ponny trodde inte det kunde bli bättre men dom senaste veckorna har vi bara blivit bättre o bättre tillsammans det är så sjukt kul o jag vill aldrig sluta rida. blir glad när man får höra från "dom från backen" massa positiva kommenater om vilken skillnad det är o vad fin han blivit o alla glada hjälpsamma vänner gör allt så sjukt roligt!(samtidigt som jag alltid får jätte viktiga hemläxor för att ta det till en annan nivå och göra det ännu bättre till nästa gång senaste gången jag red dressyr för Cecilia så blev det mest gångarter ökningar osv att han ska lyssna på mig direkt och för små hjäper inte bara ibland då han känner för det osv så han inte tänjer på vad han måste göra o inte tycker marre o cissi är jätte bra att rida för dom säger verkligen allt och och berättar så man förstår varför det är viktigt att man gör o ändrar på det här o ja det är kanon idsag var det så att jalle var så fin så vi kunde ha gjprt vad som helst idag haha enligt cissi men det fick bli lite öppna i skritt o trav och kortkort men  ändå avslappnad o samtidigt  aktiv galopp han ska ta tag o gå fram till bettet men nu måste jag sluta hejs!

sluddrigt inlägg vet inte riktigt vad jag har skrivit mennnnnnn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0