jc - what would I do without you?

Hej! Uppdateringen ligger lite lågt just nu känner jag, ingen motivation eller bra saker att skriva.
Är sliten och förkyld & förmodligen lite feber. Men biter ihop och iväg på skola endå, sen har jag praktik imorgon och resten av vecka... Mycket i skolan känns det som, projektarbete ska kommas på och det är rätt viktigt.
igår fick Sam vila då jag låg och sov hela kvällen typ. idag krigade jag mig ut och red bara ett lösgörande pass på lägdan. Lite stel kändes han men blev bättre mot slutet. han har ju varit inne i en "stark-period" nu ett tag men den kändes som bortblåst idag. skönt.
annars då? Får se om det blir tävling på lördag, har inte kollat programmen ens, och är jag såhär sliten kommer jag aldrig att orka. Men har ju några dagar på mig i alla fall. Så vi får se i alla fall.
några bilder från söndagens LB som Amanda (norrlandsryttare.blogg.se) tagit!
http://www.youtube.com/watch?v=qp_e37MY7W0 <länken till söndagens LA
kommentera gärna vad som tycks, tål kritik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0